Kärlekens dag!!!

Vädret igår lurade en ganska rejält lär jag ju säga.. När jag tvättat klart så sprack det upp till världens kanon väder!!! Sandra kom förbi här och vi gick ner på stan och var lättklädda båda två då vi höll på att dö i värmen..
Hitta inget på stan och tanken var ju inte att jag skulle shoppa heller.. eller jo ett bröllopskort köpte jag ju och ett par halvlånga vita tights.. men det räknas inte.. =)
Sen när vi skulle gå hemåt så öppna sig himlen och det börja spöregna på oss.. Vi såg ut som två dränkta katter.. och Sandra hade ett vitt linne på sig så det såg ut som att hon skulle vara med i en "Wet T-shirt" tävling.. ;-)
Åkte sen till Owes o köpte två nya färger så jag kunde måla blommor på kista jag målat till Heidi o Thomas.. Vart iaf jättegulligt.. Och jag som trodde jag skulle förstöra den helt om jag börja kladda.. *ler*

Mattias ringde mig när jag var på väg därifrån och sa att det hagla i S-viken!!!! och strömavbrott var det å..
Vilket väder mitt i högsommaren!!!!

Var bara hemma igår kväll och fixade bla. mitt hår... Så klockan vart efter 00 innan jag kom i säng....

Idag vakna jag strax efter 8 och kunde omöjligt somna om, så det var bara å kliva upp det..
Idag händer det massa grejjer..

Heidi o Thomas gifter sig
Jenny o Anna ska ha 25-årsfest
M***a fyller år

Det sistnämnda känns lite jobbigt då ingenting är som det ska än.. och kanske aldrig blir...
Mådde rätt dåligt igår kväll innan jag skulle somna och jag låg och kollade igenom mina videofilmer jag har i mobilen. Där fanns det några filmer som fick mig att gråta...
Saknaden är stor o det är jobbigt att gå att ha det så här, men det finns inte så många fler sätt känns det som. Måste bli ett slut nångång. Men frågan är ju om det går in på rätt vis nångång.
Tanken på vad denne missar i mitt liv o många andras är lite jobbig. Men det är dennes eget val.....
Saknar dig iaf massor.. Och Grattis på födelsedagen!!!

Ska gå och testa kläderna jag ska ha på mig idag på bröllopet och se om jag fortfarande kommer i dem..  =)
Idag är det kärlekens dag!! Bara så ni vet...

Puss på alla mina dyrbara skatter!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Puss tillbaka!! Älskar dig nå oerhört, hoppas du får en rolig dag - kan tro att de står fina som brudpar nu *ler*

2006-07-22 @ 12:00:48
Postat av: Nathers

Puss på dig min älskade storasyster! Hoppas håret blev fint efter du fixat med det, och att dagen blir strålande, bröllopet vackert osv :)
Nog för att det känns tungt med det där sistnämnda som du sa, men en sak är säker. Det är att vi alltid har varandra, älskar dig i oändlighet!

2006-07-22 @ 17:22:58
Postat av: Stardollcodes

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback