In Sandviken

Gårdagen var helt toppen!! Massa sol o bad o mys =)
M kom ju o hämta mig så åkte vi och inhandla oss lite sallad och baguette att ha med på stranden.
Åkte sen ut till Hedåsen där N redan hunnit ut.
Solen var tokhet och det blåste inte många vindpustar där på stranden så det vart att man fick i och doppa sig några gånger.
M:s kompis P kom ut en liten sväng med sin dotter S. Jättesöt verkligen, men lite blyg där i början.
M följde med henne ner o badade och lekte lite där i vattnet. Det var verkligen jättegulligt att se M ta hant om henne så bra. Vart riktigt glad att se han sådär :) Han blir garanterat en bra pappa när/om den dagen kommer!!
Träffade även på L där på stranden och det var verkligen jätte längesen vi sågs. Vi sa att vi lära ses här nåndag framöver. Som vi sagt så många ggr förr.. *ler*  Tiden den rinner bara iväg ibland.
Åkte väl hemåt vid en närmare 17-18 tror jag bestämt klockan hann bli. Tog det lite lugnt o vila lite innan vi duscha o gjorde oss klara för att åka o handla lite mat.
Lasagne med sallad stod det på menyn igår. Och det vart ju gott tillslut efter lite om o men. M:s ugn är lite knäpp och graderna var visst felinställda så efter 30 minuter var lasagnen ganska svart uppepå!! det var visst inte 200 grader som det skulle va utan 275 typ som var inställd..Haha.. men det brända gick att ta bort och sen så smakade det riktigt bra iaf tack o lov!!  Drack lite vitt vin till också.. =)

Men fy så trött jag var igår kväll. Hade riktigt svårt att hålla mig vaken. Kikade på "Patrioten" men somnade såklart ifrån den.. haha..

Imorse klev M upp tidigare än mig och jag sov vidare till 9.. nice!!

Skulle gå o köpa nybakt bröd på bageriet här intill men det var visst stängt fast vi kollat dan före att det skulle vara öppet.. konstigt!!

Efter frukost åkte vi ut till Högbo o la oss där o sola o bada. P o hans dotter o tjej K kom också ut. Var trevligt att få träffa henne också. Sen kom även N ut med lite mat till oss..

M skötte även rollen idag som badkamrat åt S och hon är nog stormförtjust i han nu... *ler*

Men vem skulle inte bli det.. ;-)

Är fortfarande i S-viken och M är och klipper sig han. Så nu får man snart hem en riktig snygging här.. *busvisslar* 

Ska väl ta och avrunda här nu fixa till mig lite efter duschen.


Grattis Jenny förresten på 25-årsdagen!!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig dag gumman!

2006-07-17 @ 19:28:26
Postat av: Mariusellen

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback