30 timmar till "The Wedding"...

Hämta Mattias o hans kompis efter ölrundan i onsdags.. Och han var ju full o go. Fick skratta en hel del iaf.. =)
Vakna vid en sju då Mattias skulle upp o jobba, men jag somnade gott om till klockan var halv tio...
Gårdagen= shoppingväder.. så jag o Anna bestämde oss för att åka till Köpis o strosa runt.. Hämta upp henne kl 11 och sen begav vi oss iväg på shoppingrunda..
När kl var 13 så hade vi bara hunnit gått i TVÅ butiker!! Haha.. Vi gjorde en liten paus då och gick och åt lite mat innan vi fortsatte spanandet efter kläder.. Vid en 14:30 lära vi avsluta eftersom Anna skulle iväg o jobba sen.. Hann bara med halva köpis på den tiden...
Köpte väl inte sådär jättemkt med tanke på att det kanske blir Sthlm nästa vecka.. Men hitta iaf ett par linnecityshorts för halva priset och ett linne som vra nedsatt 70 % och en t-shirt billigt.. och en necessär att ha schampooflaskor och sånt i...  Ja så lite fynd gjorde man ju allt iaf..  =)
Åkte sen hemåt och pustade ut en timme innan det var dax att åka iväg igen. Då färden bar av mot Sandviken och träffa Linda.. Åkte o köpte mat på Monroe´s i S-viken och så vart det en kulglass till efterätt.. Mums!!   
Var jätteroligt att ses igen och prata bort flera timmar.. Och vips så var klockan 21..!!!
Åkte då hem till Mattias och sov där... Tänk vad skönt man kan sova breve nån, det trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra nångång.. men ack så fel jag hade.. *ler*

Nu ska jag strax ner o slänga i dem första maskinerna med tvätt här... Inge finväder idag heller tyvärr..
En dag för att pyssla o dona helt enkelt..
Ska försöka göra klart Heidi o Thomas bröllopspresent tänkte jag...
För snart så är det dax för dem att bli man o fru..  =) Om närmare bestämt 30 timmar..




Kommentarer
Postat av: Lokejasmine

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback