Yr i knoppen

Idag har jag jobbat kväll, men fick gå hem kl 20 då jag är så yr i huvve.
Det kom pang tjong när jag satt i bilen på Ica Maxi-parkeringen.
När jag satt i handbromsen så kändes det som att bilen rullade. Otäckt!!

Amira som jag jobba med ikväll sa att hon kunde jobba till 21:15 åt mig. Supersnällt!!!
Hoppas att det känns bättre imorgon när jag vaknar.

Inhandlade ett par skor idag. Ett par svarta ballerina att ha till klänning bla. Billiga var dem å. 179 kr på Ica Maxi. Ibland kan man fynda väldigt där. *ler*

Nu ska jag gå o mysa med älsklingen här.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va jobbigt med yrseln, hoppas den gick över fort!

2006-12-05 @ 12:35:40
Postat av: Mortensigrun

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback