Singstar

Gårdagskvällen bestod av sjungande för mig och älsklingen. =)
Han o hans bror har nämligen inhandlat ett Playstation 2 tillsammans i julklapp. Och så även Singstar.. *ler* Så det invigde vi igår--
Vi var så duktiga sååå.. Hihi!!

Har precis slagit in alla julklappar och ska iväg och jobba kväller sen kl 16... Men imorogn så är jag ledig hela dagen lång. Julafton!! Känns konstigt utan snö....

Känner mig lite yrslig idag... Bara det inte är nån jäkla förkylning på gång igen som sätter sig på balansen. Urk!!
Näe nu ska jag nog gå och testa en låt på Singstar här... =))


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken kul julklapp :D Hoppas bröderna kan vara överrens om vem som ska ha den vart bara *s*

2006-12-24 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback