ingen snö än....

Nu har det blivit lite kallare ute iaf. Men ingen snö än.... Det blir nog en grön jul i år. Trist nog!!
På julafton vill jag att det ska snöa stora fina flingor. Då är det jul på riktigt.. =))

Så vad har nu hänt sen sist??
I fredags så var jag ju på stan med Malin o Hugo och Katarina en stund. Vi kollade på juleklappar och inhandlade en del. *ler*
Åt en sån där go kyckling/fetaost varmsmörgås på "Coffee Java". Smarrigt värre!!!
I lördags så jobbade jag halva dagen. Sen var det myskväll med prinsen.
I söndags så jobbade jag hela dagen lång, så det vart inte så mkt mer än så den här helgen.
Och igår jobbade jag kväller och på förmiddagen strosade jag runt i morgonrock till halv tolv. Nice!!
Idag är jag ledig men jag mötte upp en pensionär vid sjukhuset här i sandviken vid  9:10 och så var jag med henne där tills hon var klar. Så det vart lite extra timmar i timbanken.
Resten av dagen har jag inte riktigt planerat än men det blir lite mat snart iaf. Sen blir det väl till att slå in lite julisar och kanske åka till Köpis en sväng och inhandla dem sista klapparna.

Tog en promenad till och från sjukhuset idag. Det var skönt  men kallt. Man kände riktigt hur kylan bet i kinderna. =)
Nu ska jag gå o klä på mig nått lite varmare här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback