en sats...

Ja så har snart ännu en vecka gått...
Den här veckan har jag bakat en sats lussekatter, fått nya glasögon som jag faktiskt trivs ganska så bra i ändå och så har jag jobbat en massa och myst en hel del med älsklingen. *love*

Idag har vi dessutom varit och inhandlat ett vitrinskåp på IKEA. Så nu är det bara kvar att sätta upp det.
Skulle egentligen ha vart till Falun på lördag och shoppa lite men M är inte så sugen på det då han inte behöver shoppa nått. Så då det blir inte så. Lite småtrist, men jag vill inte tvinga med mig han heller. Det blir väl fler ggr.

Imorgon så går Mattias kompis och blir pappa. Skojjigt!! Så får man dit och kika på lite bebis sen. *ler*
Appropå bebisar så lär jag ju säga att Malins Hugo inte är så liten nå mer... En stor kille nu. :-)
Men oj så charmig... Han får mig att smälta totalt. Vill också ha!!!!  ;-)

Näe nu ska jag sluta drömma här och hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: M

Förlåt om jag är lite tråkig angående shoppingen men dels ska jag inte köpa nåt o sen vill jag nog hellre få lite ordning i vårt hem känner jag. Tror inte så många killar gillar att shoppa utan att shoppa för övrigt :)

Lussebullarna var såååå goda min älskling! ;)

Postat av: Linda

Trist att det inte blev nå Falun, mysig stad o gå runt i för övrigt - och många gooooda restauranger o äta en bit på!

Puss puss!! :D

2006-12-09 @ 01:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback