Till sjöss!!

Ja det vart en heldag på Storsjön. Var riktigt skönt att komma ut på sjön sådär och känna solen och vinden smeka hyn.  =)
Jag hämta upp Jonny i Gävle och sen Nisse o Mattias i Sandviken innan vi begav oss ut till Trebo där båten stod. Åkte iväg och la ankar vid Sörtuttsbadet. Mumsa lite vattenmelon och lyssna på musik.
Vid en 13:30 åkte vi o hämta upp Lars och sen begav vi oss ut till Strandbaden där vi hoppa i land och gick upp o åt mat i restaurangen.
Var super mycket getingar så jag lära sätta mig inne o äta. Fick sällskap av Mattias också. *ler* Två getingrädda personer i ett förhållande.. hehe..
Sen begav vi oss mot trebo igen o hämta upp Lena o Martin och åkte sen ut till Hedåsen där grabbarna hoppa i land och spelade beachvolley medans jag o Lena låg o sola o prata en massa.
Sen kom dem tillbaka svettiga o nöjda.. *ler* Så var det dax att avsluta dagen på sjön då de flesta av oss skulle vidare på annat håll.. När jag klev i land så hade jag fått ett jättegulligt sms från Mattias.Det hade han skickat medans vi åkte in mot trebo o jag låg o sola därfram.. Sötis!!!
Vart hembjudna till Anders o Elisabet på kräftskiva senare. Men jag var inte så sugen på att gå dit eftersom jag inte hade med mig ombyteskläder och skulle få gå strandklädd dit och ofräsch.
Men Mattias vela så jättegärna att jag skulle följa med och jag såg verkligen på han hur gärna han vela att jag skulle följa med. Så jag bestämde mig tillslut för att följa med ändå. Vad gör man inte för kärleken.. =)  Var trevligt att träffa alla iaf. Dem är verkligen jätte trevliga allihopa.
Men så här i början är det lite jobbigt att träffa så många nya o lära känna och jag som dessutom är lite blyg.. *ler* Men jag överlever.. hehe..
Imorgon så ska vi ut o bada på Strandbaden med Anders o Elisabet o deras två barn och så förmodligen Nisse o hans "date".  Ska bli skoj!!
Har precis skjutsat in grabbarna till Heartbreak, så ska jag hämta upp dem sen när det är slut. Hoppas dem har det skoj nu därinne. =)
Nu ska jag gå o packa min kappsäck här för morgondagen. Borde packa en resväska med min beslutsångest vilka kläder jag ska ha med.. =)

En härligt skön semesterdag!!!

Och jag är kär.. =D



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha två getingrädda... ja jisses!! Ha så skoj idag med *s*

2006-08-05 @ 09:09:10
Postat av: Anna

Härligt å va kääär *ler*

2006-08-07 @ 09:05:43
Postat av: Mattias

Nu har jag läst lite i din blogg och vad glad jag blir när du skriver så snällt om mig! Är jättekär i dig jag också ska du veta!! O varför jag så gärna ville ha med dig till A & E i fredags är ju för att jag vill visa upp vilken fin tjej jag har och för att vi ska ha massa trevliga par att umgås med i framtiden ;)

Förresten var det inte getingarna som skrämde mig på Strandbaden utan jag ville ju förstås hålla dig sällskap *ler*

kram //M

2006-08-09 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback