Jobb jobb jobb

Ja så har det sett ut för mig sen sist.
Jobba kväller igår och så var det bara hem o sova typ och sen upp idag och jobba hela dagen o kvällen lång.. bara hem på rast 1½ timme. Så nu är jag rätt slut o less på jobbet lär jag säga. Bara en dag kvar nu sen så får jag ledigt iaf en dag. =)
Får se om Malin o Hugo kommer upp på jobbet en sväng imorgon och hälsa på tanterna och farbröderna. *hoppas* Så får man mysa lite mera.

Nu blir det kvällsfika här...


Nu har dem förhoppningsvis gripit pyromanen som härjar i Gävle här. Han var visst från Brynäs han å som mig.. Hua!!


Kommentarer
Postat av: Justtelaiv

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-02-19 @ 00:59:57
Postat av: Vetlehelen

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback