En Tisdag..



Inte fick jag mycket gjort inte igår innan jag skulle jobba.. Regnet det föll därute och jag hade verkligen ingen lust med nått då. Hade ju planerat att åka och fixa punkan på pappas bil så man kan ta sig nån vart, men inte ens det fick jag gjort.
På jobbet gick det bara bra iaf skönt nog.

Pratade med min M på telefonen igår kväll när jag kom hem och han hade jätteont i sin fot han.. stackarn!!
Idag så uppsökte han HC och de konstaterade rosfeber på han.. Inge roligt!!
Så nu får han vara hemma ett tag o kurera sig ordentligt. Tycker så synd om han nu när han har så ont. Mitt hjärta!! Hoppas det ger med sig fort!!

Idag har jag suttit o lagt ut lite grejjer på tradera.com som jag vill bli av med.
Vann en auktion igår på en jeanskjol.. =) Tradera är mitt nya favvoställe det, där kan man hitta allt.. hehe

Idag kom Malin o Hugo på besök till jobbet.. Och han hade växt på sig en del sen jag såg han sist...
Lika söt som vanligt!!
Han tillbringade nästan en timme i min famn och man kunde ju inte låta bli att titta på han.. så sööööt så!! Vill ha jag å ju... *ler*
Men min dag kommer den å förhoppningsvis...

Idag har jag fixat o grejjat så att min Saab kommer till Hofors så hon kan bli lagad nångång... Ska bli skönt att få köra "Röda Faran" igen snart.. Längtar!!

Näe nu är det kväller här för Tina...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback