11 - 12 augusti

Vaknade igår upp till regnväder!! Fast det var ganska skönt då jag o Anna bestämt att vi skulle ta en tripp på Köpis idag. Så vädermässigt var det skönt!! Sen så sprack det ju iofs upp mot eftermiddagen.

På Köpis inhandlade jag det sista till lilla Hugo. Så nu är allt klart. =) Tänkte att jag skulle dit idag en snabbis eller så tar jag det imorgon, men det lutar nog ändå åt idag om dem orkar med. Drygt att gå dit imorgon och va bakis.. Puh!!

Idag blir det fest!! Ska till Boulogern först och sitta där ett tag och spela lite kubb och så.. sen blir det att vi går hem till Patrik en stund vad det verkar som. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Tror dem var sugna på att gå ut på Grand men jag är inte så sugen på det vad jag känner nu iaf men det kan ju ändras som sagt.

Mattias kom hit igår kväll och ska "bo" med mig här tills på söndag. Mysigt!!
Vi åt lasagne igår och kolla på friidrotten och gick sen iväg och köpte lite godis och kolla på en film. Men vi vart så trött så vi orka inte kolla klart utan stängde av och sov istället. *ler*
Imorse klev Mattias upp 7:15. Han skulle iväg o spela golf i 9 timmar den galningen.. *ler*

Nu ska jag nog gå och äta lite frukost och göra mig klar för dagen.




Kommentarer
Postat av: Ivervilje

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback